Bestuursleden op pad in Frankrijk

Dinsdag, 25 oktober 2011

Afgelopen weekend zijn onze bestuursleden Eddy Norder en Frank de Wind op pad geweest in Frankrijk om te vissen op karper.

Het afgelopen weekend zijn onze bestuursleden Eddy Norder en Frank de Wind afgereisd richting Frankrijk om op Karper te vissen. De nachtelijke temperaturen zijn in deze tijd van het jaar al regelmatig onder nul en dat doet de watertemperatuur in rap tempo dalen. Dat betekent dat de 10 graden grens al aardig in zicht komt en dat de karpers steeds passiever gaan worden.

Naar omstandigheden hebben de heren een goede sessie kunnen draaien, nieuwsgierig? Voor meer informatie kun je terecht op het blog van Eddy bij Gulp! Carp. Op zijn blog licht Eddy alvast een tipje van de sluier op over de vangsten en het Pure Fishing Resort. Naar het schijnt zal er van zijn hand een volledig artikel verschijnen in het Karper Magazine eind dit jaar (begin volgend jaar). Het zal ons benieuwen.

Veel leesplezier!