Karper koppelwedstrijd 2018

Vrijdag, 16 maart 2018

Karperkoppel baggerputten 2018

Na meerdere verzoeken van bezoekers van visplas de Baggerputten willen wij als bestuur een 2luik karperkoppel organiseren.
Wanneer:
28-07-2018 van 07.00u tot 21.30u
18-08-2018 van 07.00u tot 21.30u
In totaal wordt er 29 uur gevist op karper volgens het statisch vissen.
Inleg € 40,- per koppel voor de gehele wedstrijd.
Maximaal aantal deelnemende koppels is 8, inschrijving is gedurende 2 weken exclusief voor leden vanaf de opening van inschrijving op d.d 17-03-2018. Hierna vervalt de exclusiviteit en mogen niet leden zich ook aanmelden voor inschrijving (d.d 31-03-2018).
Stekloting vind plaats bij het clubgebouw van h.s.v de zwervers om 06.00u. Voor elk van de dagen zal opnieuw een stekloting plaatsvinden.
Op beide dagen zal minimaal 1 van de opgegeven deelnemers aanwezig moeten zijn. Kunnen beide deelnemers op 1 van de 2 dagen niet aanwezig zijn, dan vervalt de stek aan de wedstrijd. Ruilen met een overgebleven stek is niet mogelijk, deze zal die dag niet bevist worden.

*voerboten toegestaan
* onthaakmat verplicht
* Open vuur en bbq aan het viswater verboden.
* gevlochten hoofdlijn verboden
* barbless of haken met microbarb
* Stek dient na de wedstrijd te allen tijde schoon en netjes te worden achter gelaten.
Controleurs hebben te allen tijde het recht om hierop te controleren. Een ieder die zich niet aan de regelementen houd kan worden uitgesloten en/of worden gediskwalificeerd van de wedstrijd.
Er wordt gevist op gewicht. Mocht dit geen uitsluitsel geven dan zal het aantal doorslaggevend zijn.
Inschrijven is mogelijk via :bboorsma@ziggo.nl of via wattsapp op :06-39403568

Namens het bestuur : Bennie Boorsma & Marco Buné